Ponúkame profesionálne čistenie filtrov pevných častíc.
Životnosť motora nie je nijako ohrozená, pretože motor nie je konštruovaný tak, aby bol závislý na filtri pevných častíc. Napríklad motor 1,9 TDi 77 KW sa používa vo vozidle s filtrom pevných častíc aj vo vozidle bez neho. Pritom motor je úplne rovnaký!
Rozhodne nie, dokonca skôr naopak. Dochádza k lepšiemu spaľovaniu a menšej produkcii nespálených zvyškov (dymu)!
Práve naopak. Nedochádza k regenerácii filtra, a teda vo väčšine prípadov spotreba klesá, a to v rozmedzí 0,3 - 0,7 l na 100 km.
Úprava softwaru nijako neovplyvní iné funkcie motora a funguje stále ako sériová! Len sa ošetria výstupy z čidiel filtra pevných častíc.
Nemusíte! Samozrejme, tieto úpravy sú jednorazové a trvalé!
Áno, pokiaľ sa rozhodnete, že chcete naspäť filter pevných častíc, tak Vám ho objednáme (cena záleží na značke vozidla) a namontujeme naspäť do vozidla. Vrátenie sotwaru do jeho pôvodnej verzie je zdarma!
Príklady problému s DPF |
Softvérová úprava |
Filter pevných častíc - DPF/FAP filter - sa majiteľom áut pripomenie najčastejšie, keď dôjde k jeho zaneseniu a upchatiu. Jediným riešením býva jeho drahá a nákladná výmena.
Filter pevných častíc vo vašom vozidle vyčistíme na novom, certifikovanom (certifikát TÜV NORD) a profesionálnom zariadení. Vyčistíme všetky filtre, všetkých značiek vozidiel. Garantujeme 24 mesiacov a ďalších 100 000 km bez problémov s filtrom pevných častíc za predpokladu bezproblémovo fungujúceho spaľovacieho systému. Viac...
Celý proces odstránenia filtra pevných častíc pozostáva z dvoch hlavných častí:
1. Zo softvérovej úpravy
2. Z mechanického vyberania a odstránenia DPF alebo FAP filtra
Po čistení Pred čistením
Životnosť motora nie je nijako ohrozená, pretože motor nie je konštruovaný tak, aby bol závislý na filtri pevných častíc. Napríklad motor 1,9 TDi 77 KW sa používa vo vozidle s filtrom pevných častíc aj vo vozidle bez neho. Pritom motor je úplne rovnaký!
Rozhodne nie, dokonca skôr naopak. Dochádza k lepšiemu spaľovaniu a menšej produkcii nespálených zvyškov (dymu)!
Práve naopak. Nedochádza k regenerácii filtra, a teda vo väčšine prípadov spotreba klesá, a to v rozmedzí 0,3 - 0,7 l na 100 km.
Úprava softwaru nijako neovplyvní iné funkcie motora a funguje stále ako sériová! Len sa ošetria výstupy z čidiel filtra pevných častíc.
Nemusíte! Samozrejme, tieto úpravy sú jednorazové a trvalé!
Áno, pokiaľ sa rozhodnete, že chcete naspäť filter pevných častíc, tak Vám ho objednáme (cena záleží na značke vozidla) a namontujeme naspäť do vozidla. Vrátenie sotwaru do jeho pôvodnej verzie je zdarma po dobu 2 rokov.